Trött..men kan inte sova

Åh, blir galen på mig själv, här sitter jag och inte kan sova, jag ska ju upp kl 07 imorrn bitti (tisdag)
och nu är kl 03.05..:( men jag kom på att det kanske var för varmt i rummet, när jag satte mig i datastolen, så nu har jag öppnat fönstret lite..ska se om det hjälper..*hoppas* lyssnar också på Lugna favoriter, så det kanske gör något också..:)
jaja, ska kolla runt lite på nätet och sedan bär det av till sängen igen för att försöka somna..

Image Hosted by ImageShack.us

Kommentarer
Postat av: MissTaken

usch sånt där är jättejobbigt =/
Hoppas att du somna tillslut ;)

Postat av: Petra

mm, inte roligt alls, jag satt vid datorn en timme ungefär, sedan kunde jag lägga mig, och somnade efter en stund..:)

2007-03-05 @ 15:45:09
Postat av: MissTaken

va skönt :)

2007-03-05 @ 16:53:18
URL: http://blogg.passagen.se/misstaken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback