The long morrow

GG


Laddade hem the long morrow avsnittet igår, och såg halva, och nyss såg jag den andra halvan, åh, det kom en liten tår i slutet..men ska inte säga mer, för det är ju spoilers..vet själv hur kul det är att veta vad som kommer hända..not..:p

Men läste någonstans att det inte var så bra som förut, att det hade blivit lite sämre på grund av att dom har bytt författare, eftersom Amy, hon som gjort Gilmore girls slutade..menmen..det hoppas jag att det inte märks så mycket..för annars är det ju tråkigt..men jag kommer inte sluta titta för det..nänä, så lätt blir dom inte av med mig..*asg*

Nu vill jag bara att kanal 5 ska sätta ut ett datum, när dom ska börja visa s7..Jag hoppas att det blir snart, och inte till typ våren..helst innan jul..:)

jaja, jag ska nog gå och lägga mig snart, för jag är såå trött, och jag ska upp ganska tidigt imorrn, ska gå och fika med en kompis.

Peace!

Testar ny bloggsida

Hejsan svejsan
Har lust att byta blogg sida, så jag ska se om denna är bättre.
ska se mig omkring och testa..

*EDIT*
Så, jag funderar på om jag ska börja använda denna istället, det lutar mot att jag ska det, men jag ska nog ha kvar den andra ifall nått händer..man vet ju aldrig, det skulle ju va tråkigt om det händer nått här, och så har jag tagit bort min andra blogg, så måste jag starta om helt på nytt, så jag har nog kvar den ett tag..men att jag skriver här förstårs.

Säg gärna vad ni tycker..

Härmed är min nya blogg öppen

Välkomna!