Trött och sjuk

Precis kollat på dagens Gilmore girls, det är ju ett så bra avsnitt, och så kul, Man får ju se Luke shirtless..*dreggel* Men tyvärr blir det inget nytt avsnitt från Usa idag, dom har någon break där nu..:( vill ju se. jaja, väntar man på något gott heter det väl..lol..
Kom att tänka på för någon dag sedan att det bara är 5 avsnitt kvar av s7, det brukar ju vara 22 avsnitt på en säsong..och dom visade 17:e avsnittet förra veckan..*sad* så jag hoppas verkligen att dom bestämmer att fortsätta med en 8:e säsong, och dom kommer bestämma om dom ska det eller inte i april..så vi får be och hoppas att dom fortsätter..haha..men vad skulle det vara för liv utan Gilmore..inte ett så bra liv..;) jag har hört något rykte att Alexis kanske inte ville fortsätta, och att om inte Alexis fortsätter så vill inte Lauren det heller..

jaja, nog om Gilmore girls, sorry att jag babblar så mycket om den serien, men jag har inte många att snacka serien med, för ingen av min familj eller vänner ser den..så då blir det bloggen som får ta allt snack..:D

Var hos Af idag, eftersom jag inte har praktik längre, jag och metorn pratade lite om allt möjligt, sedan så gick vi till biblioteket, och kollade på kattböcker, ska ju tydligen göra en artikel om katthemmet här i min komun, via min kurs.
sedan fick jag åka hem..så det var en ganska kort men ändå lång dag.:) Nu är jag iallafall jätte trött så jag ska nog lägga mig snart, men inte riktigt än..
Skulle igentligen iväg till Katthemmet imorrn med min mentor, men jag mår inte så bra idag, har nog lite feber och så ont i min mage, mådde inte så bra i helgen heller,.så jag anmälde mig sjuk, så jag är hemma imorrn, tråkigt men inte vill man åka iväg när man är sjuk..iallafall inte jag. Men varför blir man jämt sjuk när man ska göra något kul..alltid så..

MacGyver boxen kom idag..yayy..nu har jag nått att kolla på i helgen..hehe..

Jo, är det någon som vet om/hur man tar bort bloggens namn, det som ligger på min header, det som är över lauren ansikte då?

Hug, hug, kiss, kiss..

Kommentarer
Postat av: Allie

Trist om du börjar bli sjuk, går en massa nu. Hoppas artiklen går bra sen, låter kul o intressant.

Postat av: MissTaken

Love GG :P

eh namnet, testa och skriv none där det står en färgkod..kommer inte ihåg om det funkar på just det *hoppas* Kram

2007-03-14 @ 00:07:53
URL: http://blogg.passagen.se/misstaken
Postat av: Petra

mm, ja, det är så trist att vara sjuk..:(
Tack så mycket Allie..

ok, ska kolla upp det och se om jag hittar det, MissTaken

2007-03-14 @ 14:12:56
Postat av: Petra

MissTaken: Jag hittade var jag skulle skriva none, så tack så mycket för hjälpen..så nu ska det iallafall vara borta..:)

2007-03-14 @ 19:10:33
Postat av: MissTaken

Va bra, så lite så ;)

2007-03-14 @ 20:18:48
URL: http://blogg.passagen.se/misstaken
Postat av: MissTaken

Va bra =) så lite så ;)

2007-03-14 @ 20:40:50
Postat av: Petra

men den kommer fram när man ska skriva komentar..grr..:D

2007-03-14 @ 23:58:59
Postat av: Aradil

Kan man inte sudda bort none helt och hållet, eller måste det stå något där?

Urläcker header btw - såå snyggt det är här!

2007-03-15 @ 12:10:04
URL: http://aradil.blogspot.com/
Postat av: Petra

jag provade att inte skriva något i den spalten där det ska vara igentligen, men då säger den att det måste stå något där, men jag tror att man kan fixa det någonstans i koderna..frågan är bara var..

2007-03-15 @ 14:42:11
Postat av: MissTaken

kom på vad du ska göra, istället för none skriv färgkoden FFFFFF och sen där på size, det står nåt med px efter...ändra det till 2px så blir texten mindre =)

2007-03-15 @ 17:36:52
Postat av: MissTaken

Missat det övre inlägget? ;)

2007-03-17 @ 01:04:24
URL: http://blogg.passagen.se/misstaken
Postat av: Petra

jaha, oki, men jag tror nog att jag provade det där också..

2007-03-18 @ 19:46:28
Postat av: MissTaken

skumt att det inte funkar =/

2007-03-18 @ 22:52:22
URL: http://blogg.passagen.se/misstaken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback