Tandvärk

Vaknade för inte så länge sedan av att jag hade såå ont i mitt tandkött, gick ner till köket, där pappa satt och drack kaffe, och så frågade han varför jag var uppe så tidigt, och då berättade jag att hade ont i munnen..det kändes som om det skulle komma upp en ny tand, då sa han att det kanske det var också, ny visdomstand..sedan kom mamma upp och frågade varför jag var uppe så tidigt..haha..får man inte gå upp kl 07 när man är ledig eller?..lol
men iallafall så berättade jag om mitt tandkött, och hon sa att det verkar vara en visdomstand på väg..
Pappa sa att jag kunde ta en Ipren för värken, så jag krossade en och blandade det i lite cola (kan inte svälja en hel tablett)..ursch inte gott med cola på morgonen..men jag vill ju inte ha ont heller..och så frågade jag hur länge det ska göra ont i tandköttet..kan bli upp till en vecka sa mamma, tills det spricker upp..låter såå äckligt och läskigt, jag vill inte att mitt tandkött ska spricka upp..lol

Nu sitter jag vid datorn och väntar på att tabletten ska börja verka, så att jag kan gå och sova ett par timmar igen..

Image Hosted by ImageShack.us

Kommentarer
Postat av: Aradil

Ojdå, tandvärk låter inte kul :(
Hoppas tabletterna hjälper!

Postat av: Petra

mm, ja, det är inte kul alls.. och när man nu vet att en tand är på väg att ploppa upp..lite läskigt är det..:)

2007-03-15 @ 14:43:30
Postat av: MissTaken

Usch va jobbigt, vet hur det känns =/
Lycka till med det och hoppas du fick sova lite sen.

2007-03-15 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback