R.I.P morfar

Några av er har säkert sätt att jag berättat att min morfar dog natten till idag (lördag)
jag fick reda på det vid halv 2 på natten, låg och kollade på min ena Macgyver box,(på avsnittena då förstårs,:))
och så efter en stund så skulle jag gå och borsta tänderna, och hörde då min pappa gå upp för trappan, och satte sig vid deras dator, jag gick ut och skulle gå till badrummet. jag frågade pappa vad han gjorde uppe, och då sa han att morfar hade dött, att en av mammas systrar hade ringt precis och berättat det. gick sedan och borstade tänderna och gick och la mig i sängen och fortsatte kolla på tv, men gick först ner och pratade lite med mamma om det hela..men vi orkade inte prata så mycket just då.

Min morfar blev 69 år

morfar och jag
Här sitter jag i morfars knä,det var nog början på 90- talet. Kan vara den sista gången jag träffade honom, är inte så säker på det.

Kommentarer
Postat av: MissTaken

:( 69 är ingen ålder :(

May he rest in peace!

Postat av: Petra

Ne, verkligen inte..han borde ha fått levt några år till, men han slapp ju ha ont och plågas..:)

2007-03-10 @ 22:50:59
Postat av: MissTaken

Ja det är huvudsaken :)

2007-03-12 @ 00:30:03
URL: http://blogg.passagen.se/misstaken
Postat av: soul_bird

:( *kram*

(Vilken fin bild!)

2007-03-12 @ 13:48:50
URL: http://enmenettlejon.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback