Ny vårjacka

Ska strax stänga ner datorn för idag, men tänkte göra ett litet inlägg här först.
Har nu beställt en vårjacka, men tyvärr så levereras den inte förrens den 25 april..:( menmen, bättre sent än aldrig..lol jag hoppas bara att den är lika snygg som den ser ut på bilden och att den sitter bra på mig också..
för jag behöver verkligen en bra vårjacka, för nu har jag bara en dunväst och så min vinterjacka, och västen är lite för kall att använda just nu..och jackan är för varm..så det ska bli skönt att få en mellanjacka nu..:)
skulle också behöva några nya tröjor, men det hittade jag inga bra och snygga..åh, vad jag hatar att shoppa, det är det värsta jag vet..ja, nästan iallafall..men det ligger lååångt ner på listan av vad jag gillar och vad jag inte gillar..:p

Har fortfarande ont i min tand, det som nu ska bli en tand vill säga.. kan den inte bara spricka upp snart så jag slipper ha ont, nä men här ska man lida..har svårare att äta och dricka pga min värk.. och det är jätte jobbigt, och nu har vi inga Ipren hemma så jag kan lindra smärtan..men mamma skulle iväg imorrn, så hon köper hem ett paket..yayy..
jaja, jag ska väl gå och lägga mig och fortsätta kolla på min Friends box.. och sen försöka  sova något inatt..
 
Jackan jag beställt:


Kommentarer
Postat av: MissTaken

wow vilken snygg jacka!!
Hoppas tanden blir bättre, kram

2007-03-17 @ 01:03:41
Postat av: soul_bird

Snyyygg jacka!! *vill ha* ;)

Postat av: Petra

Ja, visst är den snygg..:D

2007-03-17 @ 16:35:17
Postat av: MissTaken

tror du missa mina kommentarer i tidigare inlägg om hur du ska få bort texten ;)

2007-03-18 @ 13:39:27
URL: http://blogg.passagen.se/misstaken
Postat av: Petra

Vad skrev du? jag har testat allt nu, och det funkar inte..:( men det kanske inte gör något, fick ju iallafall bort texten på startsidan..

2007-03-18 @ 14:51:47
Postat av: Anna

Snygg jacka! Var finns den att beställa?

2007-03-27 @ 13:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback