Ny utmaning

Utmanad utav MissTaken

Spelregler:
Skriv sex underliga/egendomliga saker om dig själv. Utmana sex nya spelare. Nämn deras namn här samt påpeka utmaningen i en kommentar till dem.

1. Blir ganska irriterad när andra har eller håller på och tvättar,blir värsta stökigt i tvättrummet, och det blir inte så som jag vill..Det är jag som tar hand om familjens tvätt, ska dom tvätta så ska dom helst fråga mig..:)

2. När jag kommit hem så går jag först till badrummet och tvättar mina händer, och sedan bär det av till mitt rum och byter om till skönare kläder, som mjukisbyxor, och någon tröja, har sällan jeans när jag bara är hemma

3. Duschar oftas inte lika mycket på helgerna, där kan det gå en helg utan att jag gör det, men är jag för smutsig så gör jag det.

4. Ibland kan jag säga en sak till någon, det kan vara om vad som helst, och sedan kan jag ångra att jag sa det, och tänker,"varför sa jag det för" "nu tror säkert han/hon att jag är jätte knäpp"

5. jag är jätte rädd om mina dvd eller musikcd:s, vill helst inte ens låna ut mina egna, och dom får inte ligga med nersidan neråt, och tar man i dom så måste man ta på kanten.

6. Är väldigt kräsen med mat, en massa mat jag inte gillar, några av mina vänner blir lite irriterad på det...:)


Nu utmanar jag Maria (miaballerina), och niffin


Kommentarer
Postat av: Maria

Sätter igång direkt :)

Postat av: Petra

Vad kul, ska kolla på det sen..:)

2007-03-10 @ 00:40:35
Postat av: MissTaken

nr. 2 & nr. 4 känns igen här ;P

2007-03-10 @ 14:15:31
URL: http://blogg.passagen.se/misstaken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback