My life sucks!

ja, jag vet, det var inte så långt uppehåll jag hade då..haha

men vill bara skriva av mig lite, skulle behöva det nu.

Jo, det är så här att jag skulle ju börja på en kurs i data, och nu har jag varit där 2 gånger, och ska dit på tisdag igen, men det känns inte bra det här, så jag vet inte vad jag ska göra, tänkte kanske e -post till min mentor på Af om detta, hur jag känner och så men jag vet nog till 90% vad hon kommer svara, "men ska du inte prova några dagar till, du behöver ju inte prata med dom", och bla, bla bla..men hur svårt är det att inte låta bli att prata med dom som är utvecklingstörda eller handikappade, dom är ju inte blyga direkt, och jag tycker att det är så jobbigt att vara med handikappade människor, jag vet inte varför igentligen..men så är det bara, inget jag kan göra något åt. Och jag har verkligen försökt att prova vara där, men jag känner att detta inte kommer funka, inte ska jag vara tvungen att må dåligt varje gång jag ska dit. Jag känner värsta klumpen i halsen. Men jag är också rädd att mentorn och alla andra ska bli irriterad på mig, som inte ens försöker..eller jag kanske är för petig eller vad man nu ska säga, Åh, vad ska jag göra... Har lust med att bara ligga i sängen och stanna där resten av mitt liv. Hatar verkligen mitt liv just nu. och det blev ju inte bättre för att min mentor som var med mig förra gången jag var där, bara stack,, hon följde med dit, men innan så åt vi lunch, eller ja, hon då, för jag skulle äta lunch med en vän efteråt. och på lunchen så frågade jag om hon skulle vara med på mötet, men då sa hon "ne, jag sticker nu" jag bara tänkte jaha, oki, kanske skulle vara bra om du frågade mig om det var ok, om hon bara följde med dit och sedan gick, eller iallafall berättade nån dag innan eller så..ne, det var verkligen dålig stil av henne, det är ju meningen att hon ska vara med mig..

vad tycker ni, ska jag fortsätta där eller ja, vad ska jag göra? Behöver lite åsikter..:)

Kommentarer
Postat av: sparkling

tkr du ska sluta, du har ju försökt 2grr å man ska inte göra saker man inte trivs med för nån annans skull, de kanske finns datakurser nån annanstans?

2007-03-19 @ 00:16:18
Postat av: MissTaken

är helt enig med sparkling, man ska absolut inte göra nåt man inte vill. Du ska trivas där och inte dom på AF. Lycka till gumman ;) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback