MacGyver på väg mot min brevlåda :D

Nu har jag äntligen beställt MacGyver säsong 3 har verkligen längtat, men tänkte att jag skulle ta och fixa hem Gilmore girls boxarna först innan jag fortsätter med MacGyver, har ju första och andra säsongen av denna underbara och klassiska serie..och Gilmore girls säsong 6 är ju bokad och klar så den kommer ju i maj..:)
Men kunde inte vänta tills GG kommer, så jag tänkte eh, vad fan, jag beställer MacGyver nu, så har jag något att titta på..:) hehe, så den kommer förhoppningsvis i nästa vecka. 2-4 arbetsdagar..*hoppas*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kommentarer
Postat av: MissTaken

hehe jag kan va precis lika dan sådär :P

Postat av: Petra

Hehe..kul..:)

2007-03-10 @ 14:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback