Liten lista

Denna lisa är snodd av MissTaken

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: bored.
Favoritgodis: Choklad & Lakrits.
Kläder just nu: T-shirt, pyjamasbyxor, strumpor, och underkläder förstårs
Musik just nu: har ingen radio igång, men tv:n är på. där det visas en amerikansk-brittisk drama
Sommarplaner:  hm, har inte planerat något än
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du nåt instrument: nej, men har spelat gitarr, kan en låt, blinka lilla stjärna..lol
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Vem är viktigast för dig: Katterna, familjen, ja, det vanliga..;)
Bio eller promenad: bio, men promenader kan vara jätte mysigt det med
Är du kittlig: Ja,men inte jätte mycket, men är skittlig under halsen och vid fötterna mest.
Snarkar du: inej, inte vad jag hört, men jag sover med öppna ögon, har några sagt
Stjärntecken: Jungfru
Äckligaste insekten: Gillar inga insekter alls. Hatar dom
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlig, eller tankeläsare.
Vad vill du jobba som? jag har ingen aning just nu vad jag vill jobba med/som
Stökigt eller välstädat? välstädat, men det gör ju inget om det är lite stökigt ibland.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? det kan jag tro ja..skulle vara kul, om man nu vågar
Gillar du att sjunga? nja, inte mycket
Anser du att du är stark? halvt stark kanske, men skulle gärna vilja bygga upp lite muskler.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan i 10 sek
Vad längtar du mest efter just nu? Att hitta ett fast jobb med fast inkomst så jag kan få min lägenhet som jag blivit lovad om ca ett år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback